Ochelarii de soare de mult timp nu mai sunt un simplu accesoriu pentru protecșie împotriva soarelui. Acesta este un atribut esențial al unei persoane stilate, o parte a ținutei și un detaliu funcțional al garderobei. Toate modele de ochelari din magazinul Art Vision Lux - atât cu lentile de protecție solară dioptrică, cât și fără dioptrii - asigură protecție 100% împotriva razelor ultraviolete.
Majoritatea modelelor au lentile cu rezistență sporită - alegeți modelul de culoarea dorită și străluciți cu ochelarii achiziționați la Art Vision Lux! Și nu doar atât în magazinul nostru puteți găsi o gamă largă de ochelari de vedere, selectăm cu mare atenție produsele recomandate, deoarece știm că imaginea contează, la fel vă propunem și un raport dintre calitate-preț deoarece noi știm că el este decisiv în alegerea Dumneavoastră.
În magazinul Art Vision Lux, Dumneavostră ușor și simplu puteți vedea o mulțime de modele de ochelari moderni. În același loc sunt prezentate colecțiile de ochelari de soare Ray-Ban, ELLE, Dolce&Gabbana, Esprit, Gucci, Porche Design, Prada, Versace, TRUSSAR și a multor altor branduri cu renume.
- Ochelarii Ray-Ban - un eșantion de design și calitate, stil și modă, precum și o combinație de tradiție și originalitate;
- Ochelarii Elle senzuali și cu multiple fațete. Colecția de ochelari feminini și eleganți Elle coincid cu conceptul bine-cunoscut a revistei renumite de același nume.
- Ochelarii colecției Porsche Design au lentile de policarbonat rezistente la zgârieturi, sunt de înaltă calitate și protejează complet ochii de efectele razelor ultraviolete. "Porsche Design" este una dintre cele mai respectate mărci de lux, lider în producția accesoriilor luxuri pentru bărbați.
- Colecția ochelarilor de soare Esprit de la compania japoneză Charmant. Design-ul ochelarilor de soare Esprit surprinde prin varietatea de forme, culori luminoase, finisaje abilitate, care include atât lanțuri deschise, cât și aplicații metalice la moda, precum și alte descoperiri creative ale designerilor companiei japoneze.